Szanowni Klienci,
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach informuje, że uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Platforma Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępna jest poprzez stronę internetową
www.pec.tychy.pl z panelu o nazwie „e-BOK” lub bezpośrednio pod adresem https://ebok.pec.tychy.pl
Korzystanie z e-BOK wymaga uprzedniej rejestracji poprzez stronę internetową https://ebok.pec.tychy.pl
albo osobiście w siedzibie Spółki i założenia Konta.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta PEC Sp. z o.o. w Tychach tel. 32 325 64 56.
Zachęcamy do rejestracji i korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Regulamin E-BOK [PDF]
Załącznik nr 1 do Regulaminu E-BOK - Oświadczenie od odstąpieniu od umowy E-BOK [PDF]
Załącznik nr 2 do Regulaminu E-BOK - Oświadczenie o rozwiązaniu umowy E-BOK [PDF]
CO TO JEST eBOK?
eBOK – to Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które umożliwia profesjonalną i kompleksową obsługę naszych Klientów za pośrednictwem Internetu. Pozwala uzyskać Klientom PEC Sp. z o.o. w Tychach stały dostęp do aktualnych danych o dowolnej porze dnia. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić czas poprzez szybki i bezpieczny kontakt z naszą spółką bez wychodzenia z domu. Ponadto nowoczesne rozwiązania informatyczne gwarantują pełne bezpieczeństwo oraz dają pewność, że dostęp do swoich danych mają wyłącznie zalogowani użytkownicy.