Przejdź do BIP Przejdź do eBOK

Zapraszamy do Biura Obsługi Klienta, który mieści się na parterze w siedzibie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Kubicy 6.

Sprawy w Spółce załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach::

Poniedziałek – Piątek 7:30 – 14:30

 

Kontakt telefoniczny

Rozliczanie dostaw ciepła odbiorców fizycznych i prawnych, zawieranie umów sprzedaży ciepła

   Tel. 32 3256 456

Umowy przyłączeniowe

   Tel. 32 3256 417

Kierownik Działu

   Tel. 32 3256 457

 

Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielają informacji w zakresie:

  • zawierania umów sprzedaży ciepła i ich aktualizacji,
  • rozliczania należności za dostawy ciepła i wystawiania faktur,
  • wykonywania i przyjmowania odczytów z licznika ciepła i wodomierzy,
  • przyjmowania i realizacji reklamacji,
  • przyjmowania wniosków o zmianę mocy zamówionej,
  • zawieranie umów przyłączeniowych,
  • składania wyjaśnień i udzielania pomocy Odbiorcy przy załatwianiu innych spraw związanych z dostawą ciepła.

 

Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.

 

Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:

Poniedziałek – Piątek   8:00 - 14:00

 

Wybrane numery kontaktowe

Centrala, Kancelaria

   Tel.  32 3256 411

Zgłoszenie awarii – Dyspozycja Mocy

    Tel. 32 3256 425

Określenie warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej

   Tel. 32  3256 462

Kasa, windykacja należności

    Tel. 32 3256 467

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Są one niezbędne do tego, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby strony internetowej, na której się znajdujesz. Żadna ze znajdujących się w nich informacji, nie będzie służyć do zidentyfikowania Ciebie.
Zamknij