Zapraszamy do Biura Obsługi Klienta, który mieści się na parterze w siedzibie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Kubicy 6.
Sprawy w Spółce załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach::
Poniedziałek – Piątek 7:30 – 14:30
Kontakt telefoniczny
Rozliczanie dostaw ciepła odbiorców fizycznych i prawnych, zawieranie umów sprzedaży ciepła |
Tel. 32 3256 456 |
Umowy przyłączeniowe |
Tel. 32 3256 417 |
Kierownik Działu |
Tel. 32 3256 457 |
Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielają informacji w zakresie:
- zawierania umów sprzedaży ciepła i ich aktualizacji,
- rozliczania należności za dostawy ciepła i wystawiania faktur,
- wykonywania i przyjmowania odczytów z licznika ciepła i wodomierzy,
- przyjmowania i realizacji reklamacji,
- przyjmowania wniosków o zmianę mocy zamówionej,
- zawieranie umów przyłączeniowych,
- składania wyjaśnień i udzielania pomocy Odbiorcy przy załatwianiu innych spraw związanych z dostawą ciepła.
Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.
Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:
Poniedziałek – Piątek 8:00 - 14:00
Wybrane numery kontaktowe
Centrala, Kancelaria |
Tel. 32 3256 411 |
Zgłoszenie awarii – Dyspozycja Mocy |
Tel. 32 3256 425 |
Określenie warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej |
Tel. 32 3256 462 |
Kasa, windykacja należności |
Tel. 32 3256 467 |