Strona główna

Nieskategoryzowane

  1. Bilans sporządzony na dzień 31.12.2021 r. [PDF]
  2. Rachunek zysków i strat za okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. [PDF]
  3. Uchwała nr 1/III/2022 Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników PEC Sp. z o.o. w Tychach w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. [PDF]
  4. Uchwała nr 5/III/2022 Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników PEC Sp. z o.o. w Tychach w sprawie podziału zysku za rok obrotowy 2021 [PDF]

Skład Zarządu:

Andrzej Skowroński
Prezes Zarządu

Rafał Wolski
Wiceprezes Zarządu

 

Skład Rady Nadzorczej:

Krzysztof Matan
Przewodniczący Rady Nadzorczej

Michał Orłowski
Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Bogusława Szczepaniak
Sekretarz Rady Nadzorczej

Jarosław Szczotka
Członek Rady Nadzorczej

Barbara Prasoł
Członek Rady Nadzorczej

Piotr Celiński
Członek Rady Nadzorczej

Zbigniew Faruga
Członek Rady Nadzorczej

  1. Bilans sporządzony na dzień 31.12.2020 r. [PDF]
  2. Rachunek zysków i strat za okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. [PDF]
  3. Uchwała nr 1/2021 Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników PEC Sp. z o.o. w Tychach w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. [PDF]
  4. Uchwała nr 4/2021 Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników PEC Sp. z o.o. w Tychach w sprawie pokrycia straty za rok obrotowy 2020 [PDF]

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

ul. Kubicy 6

43-100 Tychy

woj. Śląskie

tel.: +48 32 325-64-11

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 646-10-15-439

Regon: 272713960

Rejestr: S.R. Katowice KRS 0000101552

Konto: Santander Bank Polska S.A. 45 1090 1652 0000 0001 3382 0634

Kapitał zakładowy: 150 783 600,00 zł

1. Umowa Spółki [PDF]

2. Regulamin organizacyjny [PDF]

3. Schemat organizacyjny [PDF]

4. Regulamin Rady Nadzorczej [PDF]

 

Redaktor strony podmiotowej BIP: Przemysław Szczurek
tel: 32 325-64-58
tel. kom. 695-623-041
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres: ul. Kubicy 6, 43-100 Tychy, p. 113

Sprawy w Spółce, w zależności od tematu oraz zakresu, załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:

poniedziałek - piątek 7:30-14:30

Każda sprawa wpływająca do Spółki rejestrowana jest w dzienniku korespondencji. Prezes Zarządu lub Wiceprezes kieruje sprawę do odpowiednich działów, celem przygotowania odpowiedzi lub załatwienia sprawy.

Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:

poniedziałek - piątek 8:00-14:00

Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.

 

Centrala

32 3256 411

Sekretariat, Zarząd 32 3256 432

Sekcja Zamówień Publicznych

32 3256 436

32 3256 460

Dział Finansowo-Księgowy

Płatności

Windykacja

32 3256 439

32 3256 441

32 3256 449

Dział Kontroli Eksploatacji

Możliwość i warunki przyłączenia

 

32 3256 462

Biuro Obsługi Klienta

Umowy przyłączeniowe

Rozliczanie dostaw ciepła odbiorców fizycznych i prawnych, zawieranie umów sprzedaży ciepła

 

32 3256 417

32 3256 456

Dział Utrzymania Ruchu

Pogotowie ciepłownicze

 

32 3256 424

32 3256 425

Inspektor Ochrony Danych Osobowych 32 3256 432

DANE TELEADRESOWE:

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

ul. Kubicy 6

43-100 Tychy

woj. Śląskie

tel.: +48 32 325-64-11

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 646-10-15-439

Regon: 272713960

Rejestr: S.R. Katowice KRS 0000101552

Konto: Santander Bank Polska S.A. 45 1090 1652 0000 0001 3382 0634

Kapitał zakładowy: 150 783 600,00 zł


INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:

Michał Gajda

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych


SPRAWY ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI:

Elżbieta Kania

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


GODZINY URZĘDOWANIA:

Dyrekcja:

7.30 - 14.30 od poniedziałku do piątku

Kasa:

8.00 - 14.00 od poniedziałku do piątku

Dyspozycja Mocy:

całą dobę

Strona 2 z 3