Sprawy w Spółce, w zależności od tematu oraz zakresu, załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:
poniedziałek | 7:30-14:30 |
wtorek | 7:30-14:30 |
środa | 7:30-14:30 |
czwartek | 7:30-14:30 |
piątek | 7:30-14:30 |
Każda sprawa wpływająca do Spółki rejestrowana jest w dzienniku korespondencji. Prezes Zarządu lub Wiceprezes kieruje sprawę do odpowiednich działów, celem przygotowania odpowiedzi lub załatwienia sprawy.
Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:
poniedziałek | 7:15-9:00 oraz 13:00-16:00 |
wtorek | 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30 |
środa | 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30 |
czwartek | 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30 |
piątek | 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30 |
Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.