Strona główna

Sprawy w Spółce, w zależności od tematu oraz zakresu, załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:

poniedziałek - piątek 7:30-14:30

Każda sprawa wpływająca do Spółki rejestrowana jest w dzienniku korespondencji. Prezes Zarządu lub Wiceprezes kieruje sprawę do odpowiednich działów, celem przygotowania odpowiedzi lub załatwienia sprawy.

Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:

poniedziałek - piątek 8:00-14:00

Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.

Opis Data Zmieniający Porównaj
Utworzono artykuł
Data: 08-06-2021 15:00 Zmieniający: Administrator
08-06-2021 15:00 Administrator