Sprawy w Spółce, w zależności od tematu oraz zakresu, załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:

poniedziałek 7:30-14:30
wtorek 7:30-14:30
środa 7:30-14:30
czwartek 7:30-14:30
piątek 7:30-14:30

Każda sprawa wpływająca do Spółki rejestrowana jest w dzienniku korespondencji. Prezes Zarządu lub Wiceprezes kieruje sprawę do odpowiednich działów, celem przygotowania odpowiedzi lub załatwienia sprawy.

Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:

poniedziałek 7:15-9:00 oraz 13:00-16:00
wtorek 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
środa 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
czwartek 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
piątek 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30

Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 08 czerwiec 2021 15:00 Administrator