Jesteś tutaj: pec.tychy.pl > eBOK > Sprawy
Sprawy

Sprawy w Spółce załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:

poniedziałek: 7:30-14:30
wtorek: 7:30-14:30
środa: 7:30-14:30
czwartek: 7:30-14:30
piątek: 7:30-14:30


Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:

poniedziałek: 7:15-9:00 oraz 13:00-16:00
wtorek: 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
środa: 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
czwartek: 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
piątek: 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30

 

Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.

 

Wybrane numery telefonów:

32 325-64-11: Centrala
32 325-64-62: Określenie warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej
32 325-64-17: Przyłączenie do sieci ciepłowniczej
32 325-64-56: Umowy sprzedaży ciepła, faktury, reklamacje, odczyt liczników
32 325-64-67: Kasa
32 325-64-39: Windykacja należności
32 325-64-25: Zgłoszenie awarii